"Don't cry! Get Organized!": De Interregionale vakbond van werknemers in de Auto-industrie van Rusland, (MPRA) lanceert website

Printervriendelijke versieSend by email

Met de slogan Don't cry! Get organized! hebben basisorganisaties van de werknemers bij onder andere Ford, Volkswagen, GM, Renault, Lada, Hyundai in Rusland, en de nationale leiding van de MPRA hun website ( http://mpra.info/ ) gelanceerd om de verspreiding van informatie te vergemakkelijken over de toch al rijke geschiedenis van de jongste en strijdbare vakbond van werknemers in Rusland.

The Interregional Union for Automobile Workers (MPRA) published at the website (http://mpra.info/ ) a variety of documents on the history of the union, collective negotiations, strikes and forms of organisation, as well as handbooks and publications that are used in training programmes of MPRA in cooperation with the IMF and TIE-Moscow.   
 
Op de site van de MPRA zijn diverse artikelen te vinden over de geschiedenis van de vakbond, collectieve onderhandelingen, stakingen en vormen van organisatie, alsmede handleidingen en publicaties die worden gebruikt in opleidingen die de MPRA onderhoudt in samenwerking met het IMF en TIE-Moscow.

De site is nog in aanbouw en dus alleen beschikbaar in het Russisch. In ieder geval zullen de jonge werknemers van multinationals in Rusland op lokaal niveau en aan de wereld laten zien dat zijn weten hoe ze een strijdvaardige, moderne, efficiënte vakbond onderhouden, en gebruik maken van alle middelen die er tot hun beschikking zijn.
 
 

More About Us

       

 
 
Inhoud syndiceren